تبادل اطلاعات در زمان انتظار

در زمان انتظار به راحتی اطلاعات مورد نیاز را در اختیار مراجعین قرار دهید یا با اطلاعات را از آنها دریافت کنید تا هم در وقت خود صرفه جویی کرده و هم مراجعین شما زمان بهتری را تجربه کنند

سرویس OpenGate به شما بستری ارائه می‌دهد تا به آسانی و در زمان انتظار مراجعین بتوانید اطلاعات مورد نظر را بدون نیاز به صرف زمان توسط دکتر و یا منشی دریافت نمایید. همچنین این بستر شما را قادر خواهد کرد تا مراجعین در زمان حضور در کلینیک و یا مطب شما بتوانند به محتوای آموزشی و یا سرگرمی که خواسته‌اید دسترسی داشته باشند تا افراد در مدت حضور، زمان لذّت بخشی را تجربه نمایند

مدیریت ارتباط با مراجعین

به راحتی با مراجعین خود ارتباط برقرار کنید و کاری کنید که مراجعه افراد به مطب و یا کلینیک شما بیشتر شود.

بخش مدیریت ارتباط با مراجعین نرم افزار OpenGate طراحی شده است تا شما با استفاده از ویژگی‌هایی که مراجعین شما داشته‌اند مانند خدمات دریافتی و یا حتی مواردی مانند سن و جنسیت افراد بتوانید گروه مخاطب مدنظر خود را انتخاب و با آنها پیام ارسال نمایید. بدین صورت شما می‌توانید خدمات، اخبار و یا حتی تخفیف‌ها و برنامه‌های موردنظر خود را برای گروه‌های دلخواه ارسال کنید.

حسابداری آسان

تمامی درآمدها و هزینه‌ها را در کمترین زمان و به سادگی ثبت کنید

بخش حسابداری به شما کمک می‌کند تا تمامی درآمدها و هزینه‌ها را با جزئیات و به آسانی ثبت نمایید. فرآیند ثبت به صورت چشمگیری ساده سازی سریع شده است. همچنین شما می‌توانید با دسترسی به گزارش‌های کاربردی میزان و محل درآمدهای خود از خدمات مختلف را محاسبه نمایید.

نوبت دهی آسان

با استفاده از محیط کاربری زیبا و کارا به آسانی نوبت‌های خود را مدیریت نمایید

با استفاده از بخش نوبت‌دهی و تقویم نرم افزار مدیریت مطب و کلینیک OpenGate می‌توانید نوبت‌های جدید را به آسانی وارد کرده و به صورت خودکار چند روز قبل از رسیدن نوبت، به مراجعین پیامک یادآوری ارسال نمایید. همچنین قادر خواهید بود تمامی نوبت‌های خود را در گذشته و یا آینده مشاهده کرده و به آسانی برنامه خود را تنظیم نمایید.